Family Tree warning

Posted: 2013/03/27 in Books, TMI Family
Tags:

cp2

Those few of the TMI Family out there who haven’t read Clockwork Princess yet (are there any but me?) try your hardest not to look at the Family Tree by accident! I did this morning and I’m only on chapter 3… Now I know a whole lot more then I would prefer.

De få av er där ute som inte läst ut Clocwork Princess ännu (finns det några alls förutom jag?) undvik så mycket ni kan att titta på släkt trädet som finns med i boken. Själv gjorde jag det av misstag i morse och nu vet jag väldigt mycket mer än jag önskar att jag visste, eftersom jag fortfarande bara är på kapitel 3….

Leave a Reply

