Let the snippets from CoHF begin!

Posted: 2013/04/26 in Books, Fan Art, TMI Family
Tags: , , , , ,

tumblr_mltpsvOdJK1qck31zo1_500

Mrs Clare just posted this Cassandra Jean illustration on her Tumblr. She wrote the following comment:

“I love this! What I love about it is that this is the classic James Bond pose, where he usually has a girl holding on to his leg, but this time it’s the girl who’s the hero and the boy grabbing her leg. “Kill those demons for me, Clary, and in return, I will wear scanty, scanty clothes!”

Seems like a fair exchange.”

Ja, nu kommer citat och bilder från den kommande City of Heavenly Fire boken att börja komma!

Fru Clare postade just denna illustration gjord av Cassandra Jean på sin Tumblr.

Hon skrev även texten ovan om bilden. Snabbt översatt till ungefär:

“Jag verkligen älskar denna! Det som jag gillar är att det är en klassisk James Bond pose, men vanligtvis är det han som har en tjej som klänger på hans ben, men denna gång är det tjejen som är hjälten och killen som klamra sig fast vid hennes ben. “Döda de där demonerna för min skull Clary och i utbyte kommer jag att klä mig i små avslöjande kläder.”

Tycker det verkar som ett juste utbyte.”

Leave a Reply

