Ber om ursäkt för att min frånvaro från bloggen blivit så lång. Först hade jag semester i nästan två veckor- underbart. Efter det var jag tvungen att ta igen två veckors arbete på jobbet- mindre kul.
Det hände en hel del i Skuggjägar universumet under tiden som inte kommit med här, bl a avslöjades omslaget till den första boken i The Magisterium serien, kallad The Iron Trial. Den informationen rebloggade jag från TMI Source så ingen skulle missa det.
Även detta hände under tiden; hela omslaget till den printade verionen av The Bane Chronicles novellerna publicerades. Boken kommer ges ut i November i år och den kommer förutom novellerna även innehålla en serie ritad av Cassandra Jean! Jag har faktiskt inte läst e-novellerna för jag gillar papper så jag ser verkligen fram emot denna sammanställning. Har ni läst novellerna online?

Bane book

My apologies for the long absence from the blog. First I was on vacation for nearly two weeks- great. Then I had to catch up on two weeks worth of tasks at work- not so grand. There was quite a few things going on in the Shadowhuter universe during my absence. Among those, the cover reveal for the first book in the upcoming Magisterium series, called The Iron Trial. I re-blogged that from TMI Source so you wouldn’t miss it.
This also happened during my absence; the cover reveal of the printed Bane Chronicles. The book will be published in November this year and besides the novellas it will contain a comic drawn by Cassandra Jean! I will admitt to not having read any of the e-novellas as I prefer paper. So I’m really looking forward to this book compilation of the short stories. Anyone out there who has read the e-novellas?

Leave a Reply

